Traditioner

Fastelavn:

Hvert år slår vi katten af tønden til fastelavn. Det er frivilligt om børnene vil være klædt ud eller ej. Der kåres på hver stue en kattekonge og en kattedronning.
Efter tøndeslagning spiser vi fastelavnsboller, samt det guf tønden har måttet indeholde.

Bedsteforældredag:

Hvert år inviterer vi børnenes bedsteforældre til bedsteforældredag i de to afdelinger. Her har de mulighed for at komme og få et indblik i deres barnebarns hverdag og møder børnenes venner og det  personale, der til dagligt tager sig af deres børnebørn. Dette er en dag i hyggens tegn, hvor børnene kan komme ind og få lidt godt til ganen og lidt at drikke med deres bedsteforældre imellem leg og rundvisning.

Til dette arrangement laver vi et stort kagebord, som forældrene er de "glade" bagere til, hvilket børnene er meget stolte over.

En stor fest om året:

Hvert år holder vi en stor fest for børn, søskende, forældre og personale. Festen holdes i Aalestrup hallen.