Nye børn i vuggestuen

Når jeres barn begynder i vuggestue, er det meget vigtigt, at det får en god start. Vi sender  derfor jeres barn et velkomstbrev ca. 1 måned inden opstart, hvor vi kort fortæller lidt om, hvem vi er. I kan herefter kontakter I os, hvor vi aftaler, hvornår I sammen med jeres barn kan komme på et besøg. På besøget fortæller vi jer om os og vores institution og omvendt. Det er også her, at vi aftaler, hvordan indkøring af jeres barn skal være de første dage. I kender jeres barn bedst og udfra det, finder vi en fælles plan:-).

I vores vuggestuer er der plads til 10 børn i hver og de har hver 3 medarbejdere fast tilknyttet.

Vi har fastmadordning i vuggestuen og 2 dage om ugen, serveres der varmt mad til middag.

I skal som forældre selv medbringe følgende:

• bleer
  • skiftetøj
  • udetøj

I kan læse mere om vores vuggestue under fanebladet pædagogik - Vuggestuerne Bifrost og Sagas grotte. I kan også læse vores velkomstfolder her:

Velkomstfolder til nye børn

Shape Created with Sketch.